חפש בבלוג זה

יום שני, 4 בינואר 2010

שחיתות, וגם פוסט עתיר תמונות מהשוק

הגעתי למסקנה שלא כל כך הולך לי בעבודה היום, אז אני משנה טקטיקה- לא מנסה בכוח, ועוברת להתבטל אונליין.
אתמול גם היה לי יום מושחת למדי- אמנם קמתי ב5, ועבדתי מ6, אבל בחמש אחר הצהריים הפסקתי לאלתר :)

ר' (כבר אמרתי שעוד לא סגרתי סופית את האותיות.. בקיצור- חבר שלי) הגיע אחרי העבודה מת מרעב. אני דווקא הייתי שבעה למדי, אחרי צהריים מהבודהה בורגר (סלט ברוקולי ורוסטביף טבעוני. יותר טוב מאיך שזה נשמע), אבל התחשק לי לצאת להרפתקה קולינרית.
החלטנו ללכת ל"לה גטרי" בבן יהודה. ר' כבר פנטז מזמן על הקוראסונים הממולאים שלהם, אני קיויתי שיש שם דיאט קולה :)
כמעט פספסנו את המקום, מדובר בכוך פצפון למדי, אבל התמורה מספקת ביותר:



התמונה מהאינטרנט, חבל שלא צילמתי. (ר' הזמין קוראסון ממולא בגבינה, נקניק וביצה עלומה. שחיתות שאין דברים כאלה. אני שלקתי דיאט קולה, אבל גם גנבתי ביס.)

אחר כך הלכנו די המון ברגל (את כל בן יהודה, אחר כך בוגרשוב והביתה), כדי לשרוף את הקלוריות (NOT), ושוב נזכרתי שאני ממש אוהבת את רחוב בן יהודה. אני יודעת שאני די לבד פה, אבל האסקפיזם שלו פשוט שובה אותי.

בערב הלכנו לראות את אוואטר. כמובן שנרדמתי לקצת (בכל זאת- שלוש שעות סרט), אבל אני גאה להגיד שלראשונה בחיי ראיתי -בעניין- סצנת קרב במלואה. והיא מכובדת למדי. 20 דקות כמו כלום.
איך הסרט? מדהים מבחינה ויזואלית, אין יותר מדי משחק, אבל נורא נהניתי (למרות שהמסרים נורא פשטניים ולא מתוחכמים..)
התלת מימד גרם לי לסחרחורת קשה, וממש התקשיתי ללכת ישר כשנגמר (או אולי בגלל הישיבה הרצופה שלוש שעות?..)
אגב, המשקפיים שמחלקים-לפחות בקולנוע גת- מרגישים אייטיז שאין דברים כאלה.

בקיצור- הרגיש לי כמו יום מושחת. ברור לי שבעוד חצי שנה אני אבין שמותר לי גם להתבטל אחה"צ.

ביום חמישי, החלטתי לעבוד בצהריים מהלאביט בנחלת בנימין (נורא בא לי בזמן האחרון אוכל בריא בחוץ)


ממש אוירה מלאת השראה, עם הפרחים האלה.
מה שבאמת התלהבתי ממנו, היתה הצורה שמגישים שם תה:


בדרך כלל אני מרגישה מפגרת אחרי שהזמנתי תה, כי שילמתי 10 שקלים על תיון, אבל הקומקום הזה גרם לי להרגיש טוב יותר עם בזבוז הכספים המעט מיותר הזה :)

אחר כך המשכתי לשוק. כרגיל, התפעלתי מניצול השטח באופן מקסימלי- אף לא סנטימטר אחד חשוף


וזה, ללא ספק, הדוכן הכי אקלקטי שנתקלתי בו- מיני מנגל, מברשות שיניים ונעלי התעמלות. ניסיתי, אבל לא מצאתי מכנה משותף לכל הסחורה:


את החומוסיה הזאת אהבתי, סתם כי ממבט ראשון היא נראית כמו בית כנסת, בין העגבניות למלפפונים:


וגם קניתי משהו. חיפשתי טבעת, אבל לא מצאתי והסתפקתי באלו:


תמונה אחרונה שפשוט הצחיקה אותי: (אני מקווה שמבינים מה כתוב בשלט)


המשך שבוע מוצלח (אני מקווה. בינתיים מסתמן אצלי די כושל)

אין תגובות:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...