חפש בבלוג זה

יום שישי, 20 באוגוסט 2010

הכנות לנסיעה

אז ככה יהיה בברלין בימים הקרובים-

מעורר קנאה וקצת זדוני מצדי, אני יודעת.
בעיקר כשהאייקון לתיאור מזג האוויר בתל אביב הוא גולגולת מזיעה-
חם למוות. ליטרלי.


ההיגיון מאחורי המעשה הנבזי שלי, נעוץ בעובדה שאין לי מושג מה לארוז. בכרתים זה היה קל- השלכתי למזוודה את שמלות הקיץ הדקיקות שהצטיידתי בהן זה מכבר. עכשיו זו בעיה- 19 מעלות זה קר? חם? אני לא יכולה להרשות לעצמי לפשל ולנטוף זיעה מול כל האירופאים נוטפי הסטייל.

בקיצור- אשמח לקצת עצות. כבר שכחתי מה זה עונת מעבר.

4 תגובות:

Lewis אמר/ה...

אין ספק שזה מעורר קנאה. הייתי הולכת על חולצות דקות וסריגים מעל, אולי ז'קט אחד ליתר ביטחון. לא נראה שיהיה מאוד קר.

sefi אמר/ה...

אני הייתי הולכת על טייצים מגניבים וטוניקות עם קרדיגן. זה הכי נוח בנסיעות תמיד. יש לזה גם פוטנציאל סטייליסטי כלשהו.
תהני והפעם תעשי שופינג!

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

אוחחח ברלין. כולי קנאה!
מה שבטוח - אל תיקחי איתך יותר מידי דברים. יש המווווון דברים יפים לקנות בברלין, והמחירים שם לא בשמיים.

תעשי חיים!
שרונה

Macabre Doll אמר/ה...

ברלין עיר מדהימה!! והאופנה שם היא הכי טובה שראיתי בחיים שלי, מכל הארצות שהייתי בהן

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...