חפש בבלוג זה

יום שלישי, 26 באפריל 2011

אנרג'י בארז

מחר יומי האחרון בעבודה, ולכן החלטתי לכבד את שכני למשרד ולמסדרון במשהו, כדי להיזכר בכל זאת כבחורה סימפטית.
הלכתי על מתכון לאנרג'י בארז של קארין גורן (מהספר "סודות מתוקים"), בגלל האפיל הבריאותי שלו. נכון שיש פה כמויות פליליות של חמאה, וגם דבש, סוכר חום ואגוזי קשיו - אבל כל עוד לא הבאתי שוקולד, כל הכולסטרול-מיינדד יפתחו פחות רגשות אשם.

אז הנה שלי, בהשוואה לאלה של קארין. יצאו ממש פוטוגניים לדעתי:
ק.גורן
מ.מורנינגסטאר


הערות לסדר היום:
-מתוק בטירוף. באמת, הייתי מורידה חצי מכמות הסוכר.
-ק. גורן עושה קצת חיים קשים. בתכל'ס, אפשר לקצר כאן תהליכים בצורה משמעותית (למשל, לקנות קוואקר קלוי ולא לקלות עצמאית במשך 30 דקות)
-לפני כמה שנים הייתי מכינה חטיפי אנרגיה די דומים, יותר פשוטים (ולדעתי גם טעימים יותר) - תחתית מביסקוויטים (מהסוג הנימוח והמוצלח, לא אוסם הדלוחים) ומעליה ציפוי של גרנולה+קרמל. היה מדהים, אבל פחות מרשים מבחינת מראה ועם אפיל לא בריאותי בעליל..

2 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

אמ"ג, זה נראה טעים! אני אפילו ראיתי את הפרק שבו קארין גורן הכינה אותם! תמיד היה נדמה לי שהמתכונים שלה די קלים: תבנית ביצים, קילו סוכר, לערבב ולהגיש :)

marjorie morningstar אמר/ה...

שכחת 2 חבילות חמאה!
תראי, זה חוסל בהצלחה מרובה בעבודה - אבל זה ממש ממש מתוק. קשה לצלוח ריבוע כזה (מה שלא הפריע לי לאכול שניים)

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...