חפש בבלוג זה

יום שלישי, 22 במאי 2012

bad moon rising

שלשום חבר שלי ואני ניסינו למצוא אקורדים לשיר של קרידנס קלירווטר רבייבל שלא זכרנו מה הוא. בסוף הסתבר שמדובר ב-Fortunate Son, אבל בדרך לתגלית יצא לנו לשמוע מלאנתלפים שירים שונים של קרידנס ונורא נהניתי. חבר שלי, ביקש משום מה שאכבה. "למה? אתה מת על קרידנס", שאלתי. "כן, אבל זו מוזיקה שגורמת לי להרגיש שהיום שבת, ואני מתבאס כשאני נזכר שבעצם רק ראשון".

זה הגיוני. אנחנו שומעים בדרך כלל קרידנס בשבתות (כלומר, כששנינו מבלים בבית באותו פרק זמן - מאורע נדיר) ובפרט במהלך ספונג'ות. האפיזודה הקצרצרה הזו גרמה לי לתהות אם יש גם לי שירים שמתקשרים למקומות או לתקופות. בטח יש המון, אני טיפוס שנורא נוטה להשליך מטענים רגשיים לכל עבר, אבל הצלחתי לחשוב בשלוף רק על אחד:

פיסת הקיטש הזאת, מבית היוצר של מלכי הקיטש של כל הזמנים (אם לא מכלילים זמרים צרפתים ואת פסטיבל סן-רמו בשלמותו בדירוג) מזכירה לי - וכנראה תזכיר לנצח - את העבודה הקודמת שלי. הנסיעה לשם בקו 64 ז"ל הייתה ארוכה, מבאסת ומשופעת בפקקים, לכן ניסיתי לנצל את הזמן לשמיעת אלבומים במלואם. "טויז אין דה אטיק" היה בעיקרון רעיון טוב, כי יש בו לא מעט שירים מצוינים ומלאי אנרגיות, אבל למשמע הבלדה של האלבום עיניי היו מתכסות בדוק של ערפל וקולו המייבב של סטיבן טיילר היה מזכיר לי כמה שאני אומללה ושונאת את העבודה שלי :-( למרות זאת שמעתי אותו שוב, ושוב, ושוב.

-------------------
תוך כדי ליקוט השיר ביוטיוב, נחשפתי לתגלית די מדהימה מבחינתי - בחיי שלא ידעתי שמילה קוניס היא-היא כוכבת הקליפ של "ג'יידד". היא בטח הייתה שם בת 16 או משהו.

ועוד תגלית, לא מהיום:
זה שטר של 20 קרונות שבדיות. שימו לב - זה נילס הולגרסון מככב שם בתפקיד משה שרת.

אין תגובות:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...