חפש בבלוג זה

יום רביעי, 2 בינואר 2013

פלסטיק פנטסטיק

לפני כמה ימים נתקלתי בפיסת הפוליצר הזאת, שעוסקת בסקר שנערך בממלכה המאוחדת ובו הוכרזה קייט מידלטון כאישה היפה בעולם. לאנגלים האלה אין טעם, בחיי. באיזו רשימה שפויה בדעתה תגיע סקרלט ג'והנסון (האישה היפה בעולם, לדעתי הלא בריטית בעליל) למקום ה-19?..

אבל לא על זה רציתי לדבר. בין השאר, סיפרו כותבי האייטם שהאף של קייט מידלטון הוא הבקשה הכי שכיחה שמקבלים מנתחים פלסטיים היום (ואחריו הגומות של שריל קול והעיניים של רוזי הנטינגטון. איך מנתחים עיניים?).

זה די מוזר בעיני, הרי בכל ראיון עם מנתח פלסטי מפורסם כזה או אחר (וגם בשיחות פנים אל פנים. עבדתי פעם בבית חולים ויצא לי לפגוש כמה) הוא מבהיר שהוא לא עושה אפים לפי תמונות של סלבס, אלא מתאים בהתאמה אישית למבנה הפנים של המנותח. אז מה בעצם קורה שם? המטופל מבקש "אף כמו של מהטמה גנדי", המנתח מפסל לו מה שנראה לו מתאים, אבל רושם לעצמו את הבקשה המשעשעת ב"פנקס הסלבס" שלו, כדי להיזכר בה בפעם הבאה שיראיינו אותו לדיילי מייל על קוריוזים של מטופלים?

אני מדמיינת את התרחיש הבא בעיני רוחי:
ד"ר קליין: בוא'נה, שמוליק, אתה לא מבין איזה פציינט היה לי היום. ביקש סנטר כמו של מקולי קלקין!
ד"ר ז'יוואגו: חחחח... קטעים איתם. כזה עוד לא ביקשו ממני. נו, רשמת בפנקס?
ד"ר קליין: בארור!

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ד"ר ז'וואגו :) הרסת אותי

danra אמר/ה...

כרגיל את משעשעת עם הדו שיח הדימיוני!
הרשימות האלו הן תמיד תלושות, אל תשכחי שיש כל מיני אלמנטים שמתווספים לבחירה, העובדה שהיא נסיכה משדרגת אותה פלאים אחרת ספק אם מישהו היה מסתכל עליה ברחוב, היא נראית בסה"כ כמו עוד אחת. גם אני מסוקרנת ממנה רק בגלל המעמד שלה.
זה כמו בטקסי מלכת היופי, המועמדות תמיד נראות לי כל כך לא משהו, כשאני עושה סיבוב ברחוב אני רואה בנות פי אלף יותר יפות...

marjorie morningstar אמר/ה...

ברור שזו הילת הנסיכות. העובדה שיש כל כך הרבה אנגליות צנוניות כנראה עוזרת גם היא.

marjorie morningstar אמר/ה...

אגב, התלבטתי בין ד"ר זיוואגו לד"ר סטריינג'לאב :-)

noya אמר/ה...

פושט משעשע במיוחד :)
את שנונה !

נוי
littlemissnoy.blogspot.co.il

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...