חפש בבלוג זה

יום רביעי, 31 ביולי 2013

על ארבעה דברים העולם עומד

1. הדברה. הרכישה המבטיחה ביותר שלי בשבוע האחרון.
2. צפייה בפעם המי-יודע-כמה ב"באה בקלות"  (EASY A). חוץ מזה שאני מתה על אמה סטון ועל קומדיות תיכון שמתחרפנות קלות (ע"ע "מלכות הכתה" או "ילדות רעות"), פן בדג'לי (פור בוי מגוסיפ גירל..) מאוד חתיך שם. במיוחד כשהוא מחופש לבלו דוויל. עוד אנקדוטה: ידעתם שמנהל ביה"ס שם הוא אלכס מהתפוז המכני?

3. אוזניות חדשות. פתטי וטינאייג'רי משהו, אבל היה לי כל כך קשה בלי מוזיקה ניידת.

4. צפייה נוסטלגית בקליפים של קיילי מלפני עשור. אגב, כשרציתי לחלוק את ההנאה הזאת עם אחותי המתבגרת, גיליתי להפתעתי המוחלטת שאין לה שמץ של מושג מי היא קיילי מינוג (!), מה שגרם לי להרגיש פחות או יותר עם רגל אחת בקבר.

בכל מקרה, אלו היו הקליפים המועדפים שלי השבוע:

  • its in your eyes, בגלל הטבעת האלמותית והגל שהרקדנים עושים (דקה 1:37):


  • kids מהופעה עם רובי וויליאמס בטופס אוף דה פופס. הביצוע החי אמנם פחות טוב מבקליפ המקורי (ולקיילי יש איזה זיוף גס בהתחלה), אבל הכימיה ביניהם אדירה ורובי שזוף בצורה הכי מגוחכת בעולם:

2 תגובות:

אישה הולכת לקולנוע אמר/ה...

אההה!!! החלפת את הרקע של הבלוג. אני אוהבת את זה (אם כי צריכה להתרגל לזה).

סחטיין על הזיהוי של מלקולם מקדואל ב"באה בקלות". אני חייבת להגיד שלמרות שאני אלרגית קלות (אבל צופה בהן בכל זאת וגם מתלהבת לפרקים) לקומדיות טיאייג'ריות אמריקניות, "באה בקלות" הוא סרט מתווחכם יחסית וממש חכם.

תחי קיילי, תחי המהפכה! שיהיה סופ"ש מעולה.

marjorie morningstar אמר/ה...

החלפתי כבר פעמיים! הייתה פה גם פאזת איורי-חתולים-חמודים לאיזה יומיים, עד שקלטתי שאני יותר בחורה של מדרכה מג'ויפת (שצילמתי בעצמי!!1).

אני מתה על קומדיות תיכון, אבל רק כאלו עם ערך מוסף. ב"על בנים ועל בנות", למשל, אני לא מסוגלת לצפות. קלייר פורלאני היא כזאת בול עץ.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...