חפש בבלוג זה

יום ראשון, 5 בינואר 2014

אין הביישן למד, וגם לא החמדן(ית)

באיזה ערב אחד, לפני כמה שבועות, הייתי שבוזה במיוחד מלימודי ניתוח שונות והחלטתי לעשות מעשה שישמח אותי. היות ובכל מקרה הייתי על המחשב, עזבתי לרגע את מבחן קרוסקל-וואליס לטובת שיטוט באתרי שופינג. יצא שאפילו הזמנתי משהו מאחד האתרים הישראלים שצצו להם באחרונה כמו פטריות אחרי מקלחת בטירונות.

זו הייתה ההזמנה הראשונה שלי מאתר ישראלי. עד כה הם לא הצליחו להלהיב אותי כי (א) נראה לי מפגר להזמין באינטרנט משהו שאני יכולה לקנות פה בעיר, (ב) כמעט אף אתר ישראלי לא מציע משלוח בחינם. נכון שזה 10 שקלים או משהו, אבל הקונצפט החינמי של אסוס עיוור את עיניי.

אז הזמנתי 4 פריטים. הם היו ממש ממש זולים, אבל נראו לי חמודים ו-value for money. אחרי שבוע ומשהו הם הגיעו, יום למחרת כבר התייצבתי בדואר והחזרתי שניים מהם. אמנם מראש הגעתי ללא ציפיות, אבל למצוא בחבילה שמלה שמדיפה ריחות פלסטיק ונפט וקרדיגן שמרגיש כמו שקית ניילון זו חוויה מאכזבת אפילו עבור בחורה נטולת ציפיות.

הקטע שהכי ביאס אותי, הוא שעל כל הבגדים התנוססו להם תגיות של יצרניות טריקו זולות מהסוג שאפשר למצוא בכל חנות שניה באלנבי-קינג ג'ורג' (JIL, Lilach Fashion ושאר חברים). הרגשתי כמו פתיה מטומטמת שהצליחו לעבוד עליה עם קצת סטיילינג ועיצוב חמוד של אתר אינטרנט. באסוס ובשאר אתרים עם כבוד עצמי תמיד מציינים את שם הפירמה. כנראה שאם לא כתוב, עדיף שלא תדעי :P

אז למה אני אומרת שאני לא לומדת? כי אתמול נתקלתי פתאום באתר שופינג שממש מצא חן בעיניי - http://www.sheinside.com/. הבגדים שם ממש חמודים, המחירים ממש נוחים, יש reviews של לקוחות (ולפעמים אפילו תמונות שהן שולחות עם הבגד!) ואפילו המשלוח לישראל חינם!

נכון שהיא חמודה? 15 דולרז והיא שלי
איפה הקאץ', גודדאמיט? זה אתר סיני, אז המידות בטח די קטנות, אבל זה לא מספיק בתור קאץ'. כרגע זה נראה טוב מדי מכדי להיות אמיתי ואני תוהה איך לעזאזל לא שמעתי עליו והאם יש לו איזה סוד אפל ונסתר.



7 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מבינה ללבך זה אכן מבאס ולמרות שלא היו לי נסיונות רבים עם אתרי שופינג תוצרת הארץ קשה להגיד שאני בשוק..
זה גם הרבה יותר בולט אחרי שמתרגלים לחיים הטובים באסוס.
לגבי sheinside, יצא לי לקנות שם פעם אחת וזו הייתה חוויה חיובית מאוד אבל את אכן צודקת והמידות קטנות.
אני מידה סמול בארץ ואקסטרה סמול באסוס, שם קניתי מדיום וזה היה גבולי ככה שצריך לקחת בחשבון אבל שווה לך לנסות את מזלך איתם :)

marjorie morningstar אמר/ה...

וואו, באמת מידות מבאסות. ואת עוד פיצית. נראה לי שרק זה יגרום לי להדיר את כרטיס האשראי שלי משם. לא בא לי לקנות דברים במידה לארג', זה ממש יעכיר לי את המצברוח.

אנונימי אמר/ה...

היי, קניתי בsheinside ובדיוק את החולצה הזו, אני לקחתי לארג' כי היה לי ברור אתר סיני וכו... אני מוכרחה לציין שאני בחורה די רזה אבל עם חזה שופע והחולצה לא רפויה כמו שאת מדמיינת אותה.... בסך הכל הזמנתי מהאתר הזה גם שתי שמלות, שוב המידות מאוד מאוד סיניות ויש לקחת זאת בחשבון, אחת לא ניסגרה עלי...

marjorie morningstar אמר/ה...

באמת? וואו, מבאס. מרגיש לי שהיא לא תעבוד כחולצה צמודה. בכל מקרה תודה על הטיפ.

אנונימי אמר/ה...

מאיזה אתר ישראלי הזמנת? מעניין אותי לדעת.
ולגבי she inside - ראיתי עליהם ביקורות לא מחמיאות.

marjorie morningstar אמר/ה...

מ- 1 item. אלו ביקורות לא מחמיאות ראית על שי אינסייד? גם כן בנוגע לטווח המידות הזערורי?

Very Big Glasses אמר/ה...

לגבי האתרים הישראלים מסכימה איתך לגמרי. זה מרגיש די מיותר.

הזמנתי מעיל מאיביי ממוכר סיני, קיבלתי משהו שנראה כמו חתול מת, ובמידה קטנה מידי:(

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...