חפש בבלוג זה

יום רביעי, 7 באפריל 2010

ענת קם

כל המדיה והברנז'ה כמרקחה, ואני גיליתי על קיומה של הפרשה רק אתמול. נזכרתי בה שוב הבוקר, עם הכותרת הזו בהארץ:
נשיאת מועצת העיתונות: להסיר את צו איסור הפרסום על הפרשה הביטחונית

יחד עם המבחוחיאדה שלא נגמרת, כל הפעולות השבכניקיות האלה מרגישות כמו סרט ריגול מהסיקסטיז.
(נגיד זה)


ו-הומאז' משעשע, למרות שהוא בכלל מ2004: http://bidur.nana10.co.il/Article/?ArticleID=104743
(הקרדיט לא לי. מישהו הזדרז והעלה לפייסבוק)

אגב ענת קם, נדהמתי לקרוא שהיא כו-לה בת 23 (משום מה דמיינתי את כתבת הברנז'ה של וואלה כיכנע זקנה). כמובן שגיגלתי תמונות שלה, היא נראית בלתי מזיקה בעליל- אבל לכו תדעו :P


5 תגובות:

Sharona R - שרונה ראובני אמר/ה...

המשפט שלה יתחיל בשבוע הבא והארץ וערוץ 10 מנסים להסיר את צו איסור הפרסום לפני זה, כך לפי ה-Guardian

לובה אמר/ה...

נו, אני רוצה כבר לשמוע את כל הפרטים! בטח כל הטררם הזה יתברר ככלום בסופו של דבר.

נעלולה אמר/ה...

אני באמת לא מבינה מי הגאון שהטיל את הצו ושכח מקיומו של האינטרנט. מבחינתי הוא צריך לעוף מכס השיפוט.

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

תשמעי זה לא צחוק, לפי שקראתי היא צילמה מסמכים סודיים במהלך שרותה הצבאי, וזה מידע מסווג. למה לצלם מידע שכזה? זה לא חוקי. היא לקחה את הסיכון וכנראה שידעה שיתפסו אותה מוקדם או מאוחר.
קשה לי באמת להבין את עניין צו איסור הפרסום.. אנחנו כבר ביום שישי קראנו שיש איזה עניין שמסתירים כאן בארץ ובחו"ל כולם יודעים, אבל פישפשנו ברשת ומצאנו את הפרשה הזאת באמת.
די מטופש לשמור את בסוד כשכל העולם כבר יודע, אבל נו שוין..
שרונה

marjorie morningstar אמר/ה...

מן הסתם אני לא תומכת בחשיפת סודות מדינה (אם כי הבנתי שבמקרה הזה "הסוד" דיבר על הפרת צו בג"צ ביודעין..)
בכל מקרה, העניין פה הוא אי החשיפה, שהיא די תמוהה בשנת 2010.
גם המשחק הטיפשי של כלי התקשורת, בנוסח "אנחנו יודעים ואתם לא" די מעצבן אותי.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...