חפש בבלוג זה

יום שבת, 22 במאי 2010

תקופת המתנה

בערך שבוע לא הייתי כאן- חופש שהתחבר עם חג שבועות ששפע יותר מדי גבינות קישים ובכלל-אוכל (זהו, סופית בא לי להשיל איזה 4 קילו ממשקלי.)

אני מעלה עוד פוסט כדי לא להתייבש לחלוטין, אבל מרגישה שהמצברים היצירתיים שלי עייפים קצת. כמו שכתבתי בראשית העמוד- מין תקופת המתנה. הדברים הכי משמעותיים אצלי בימים האלה זה חלומות הזויים במיוחד שפוקדים אותי כל לילה (התחלתי לנהל יומן חלומות באדיבותו הרבה של חשבון הג'ימייל שלי. ממש הייטק פרוידיאני :P )

מגריט. אם כבר בקטע חלומי.

2 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

מה? :-O איך מנהלים יומן חלומות בג'ימייל? אני גם רוצה...

marjorie morningstar אמר/ה...

האמת שזו סתם תכתובת פרימיטיבית עם עצמי. סתם הפורמט הג'ימיילי כלכך נוח, ומאפשר לי אינספור התכתבויות שאפשר לצבוע בצבעים עליזים (או פחות עליזים).

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...