חפש בבלוג זה

יום ראשון, 23 במאי 2010

זוג בכותרות

"רם בבגד ים" או "עמנואל בישראל"-
מה יותר מביך? אחד נשמע כמו "מעשה בחמישה בלונים", והשני- כמו סרט פורנו מהסבנטיז.
(למעשה מדובר בכותרות שהנפיקו ידיעות ומעריב לאירוע החדשותי המרנין הבא: http://blogs.suntimes.com/sweet/2010/05/rahm_emanuel_in_israel_for_son.html)

עוד בחדשות:
השותפה שלי קיבלה מכתב מהאוניברסיטה, מהתכנית שאני כלכך מייחלת אליה. אני ממש סקרנית לגבי התשובה- זה ייתן לי איזה שהן פרופורציות לגבי סיכויי שלי.

ועוד:
היום הלכתי עם חברי המקסים באדם (באמת הוא כזה. זו פשוט ההגדרה הנכונה) לקנות בגדים לחתונה של איזה בנדוד (שלו).
נכנסו לחנות אחת (!), הוא מדד שתי חולצות ושני מכנסיים (!!), וזהו(!!!)
באמת שאני לעולם לא אצליח להבין. מצד שני- אף פעם לא הלכנו לשופינג יחדיו, אז אולי בסוף אני דווקא כן אבין .

ועוד קטע מעורר תהיות- למה הטקסטורה האולטימטיבית לחולצות-בנים היא פסים? כל חנונון\ערסוואת שחשקה נפשו בקצת  "קלאסה" מתהדר בכותנת פסים זו או אחרת (בד"כ- שחורה עם פסים לבנים דקים). אולי די?

מה בסוף נקנה?
זאת-
(בערך. תכלס קנינו חולצה עם שרוולי 3/4, ומבד יותר קשוח)
ולפי האתר של קסטרו, גם את אלה:


אוף, נו. זה נראה כאן כמו מכנסיים של פקיד שומה. במציאות הוא רזה וחתיך, זה מה שחשוב.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

במכנסיים של פקיד שומה יהיו הרבה הרבה הרבה יותר כיסים
(-:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...