חפש בבלוג זה

יום שבת, 29 במאי 2010

אחרי יותר מדי צפייה בטריני וסוזנה

חבר שלי שוהה בימים אלה בחו"ל, לצורך אותה חתונה מדוברת. בגלל שזו נסיעה די ארוכה, ביקשתי שיביא לי את הבגדים שלי ששוכנים אצלו בארון- מסתבר שיש יותר ממה שחשבתי.
בנוסף, הימים האחרונים היו רגועים למדי, ואפשרו לי לעשות די הרבה כביסה. התוצאה של האירועים הכביכול-לא-קשורים-לחלוטין האלה, היא שיש לי המון בגדים (ונעליים) בארון פתאום, ולהלן המסקנות:

יש לי שישה זוגות מכנסיים שאני לובשת (בנוסף לכמה זוגות שסתם נמצאים בארון, אבל הם צמודים/פדלאפונים/2003 מדי)
המון נעליים. לא בא לי לספור. בכולן אני משתמשת חוץ מבקרוקס המחרידות ובנעלי ההתעמלות (למרבה הבושה).
חמש שמלות לבישות. רובן נראות עלי טוב, אבל הן די סמרטוטיות.
על חצאיות אין לי כוח להרחיב כרגע. יש לי, אבל הן די סתם, ולא בגללן נכתב הפוסט.
המון המון גופיות, הרבה מהן די מחרידות.


הבעיה היא חולצות- נראה לי שיש לי הרבה (אין לי כוח לשלוף ולספור, שמתי עכשיו לק), אבל רובן מאבדות את צורתן חיש-קל, והן לא איכותיות במיוחד. החולצה הכי מגניבה שיש לי כרגע בארון- מבד בלתי מתכווץ, עם ציור מוצלח ופתח מעניין- מושאלת מחברה.
נראה לי ששנים של שופינג בהן הייתי ממוקדת-מכנסיים (מתוך מחשבה נכונה, שזה הפריט הבעייתי), הסיטו את תשומת ליבי מהדרישות הנאותות מחולצה/גופייה.
כתוצאה מכך, אפשר למצוא אצלי דברים כאלה:
יש לי כאלה בטונות. גופיית ספגטי, הכי זולה שיש.. לא מספיק ארוכה, ומבד שמרגיש כמו לייקרה (מתיימר להיות 90% כותנה) ונצמד הרבה יותר מדי.

עוד דוגמה:
אותה קניתי כי היא "דהוייה ומגניבה", עם הדפס עאלק-מגניב גם הוא. בתכל'ס, היא רחבה עלי מדי,  המפתח של הצוואר קטן מדי, והבד הדק שלה נצמד מדי לציצים. בפעמים הבודדות שלבשתי אותה, הרגשתי מגה-בוצ'ה. עם ציצים גדולים ובלי מותניים בכלל.

ודוגמה אחרונה-

היא באמת מגניבה (אני מתה על באטמן), אבל היא קצרה מדי, צרה לי קצת בציצים, והשרוולים האלה יגרמו גם לזרוע של קייט מוס להראות בשרנית. הייתי צריכה לקנות אותה בM, ולא בS, אבל ההדפס כלכך מגניב- אז אני מקפידה ללבוש אותה עם גופייה ארוכה למטה וקרדיגן מעל.

ולמרות הארון המצויד שלי, קניתי אתמול את אלה:
לזכותי ייאמר, שהם עלו לי 50 שקלים(!!), והמחיר המקורי היה 360(!!!!)
וכן, הם מזובררים. הנה דוגמה מקרוב:



ואחרי כל הוידוי הצרכני הזה, חבר שלי עוד שואל אותי מה אני רוצה מארה"ב.
שאלה מצויינת. (אין לי מושג)
--------------------------------------------------
מסקנה שהגעתי אליה בעודי מתחננת לטיפי-ארה"ב מחברות שמבינות: קשה לסמס עם (התחלה של) ציפורניים ארוכות
(אני מנסה לגדל).

אין תגובות:

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...