חפש בבלוג זה

יום שבת, 25 בספטמבר 2010

אני מרגישה צורך עז לכתוב, אבל לא כל כך מצליחה למצוא על מה.
בטח כי בימים האחרונים החום מכריע אותי לחלוטין, שולק ממני את שמחת החיים ובעיקר- משאיר אותי בבית במשך רוב שעות היממה. (שאותן אני ממלאת בצפייה אינטנסיבית בטלוויזיה ובפרקים של גלי ברשת. ידעתם שסו סילבסטר היא גם אחותה של ג'וליה צ'יילד מ"ג'ולי וג'וליה"?)



קשה לעבור דירה ולהיות בין לבין- אני חוששת מאוד (אולי לא מאוד, זו מילה חזקה. אבל חוששת) מ"אחרי החגים".
בשבוע שפותח את אוקטובר אני מתחילה לעבוד בעבודה שקצת מלחיצה אותי, ובמקביל עוברת דירה. הדירה הראשונה אי פעם שאני מתחילה מאפס, כך שאני מלאת חששות וחוסר וודאות.

ממש כמו ג'ולי, מהסרט ההוא, אני מנסה למצוא פורקן בבישול. כלומר, אני מכינה בעוד יומיים ארוחת חול המועד (לא חג!) לחברים. בדיוק התכוונתי לצאת אל הסופר ולקנות עגבניות שרי, כי ע"פ אורנה ואלה לוקח 5-8 שעות(!) לייבש אותן, וחשבתי להכין חלק מהדברים מראש, אבל אני כלכך מתעצלת לעשות את זה. לא בא לי להיות תקועה בבית 8 שעות בלי אופציית מילוט בגלל 2 קילו עגבניות שמתפננות בתנור.


ואגב ג'וליות- ראיתי לפני יומיים את "לאכול להתפלל..", והוא ממש מטופש. אוסף קלישאות ניו אייג'יות טחונות דק-דק. כבר עדיף לראות את "משהו טוטאלי".
מביך אותי להודות שאפילו הזמנתי אותו פעם בVOD.


3 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

אה, לרגע נבהלתי וחשבתי שאי אפשר להשאיר פה יותר תגובות אחרות חוץ מ: "מגניב", "מעניין", ,מצחיק". אבל סימנתי שזה מעניין. ובכל מקרה - בהצלחה בג'וב החדש וגם עם הדירה!
מבינה לגמרי את עניין החום...

שיקסע אמר/ה...

וגם עם הארוחה!

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה, יצא מוצלח מעבר לציפיות של כולם.
קראמבל התגלה כמאנצ' האולטימטיבי. קראוד-פליזר הכי זול ומספק שיש :)

(גם אני לא ממש מבינה את "מגניב, מצחיק" וזה, אבל הסתקרנתי והוספתי אותם, בקטע מפגר)

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...