חפש בבלוג זה

יום שבת, 17 בספטמבר 2011

two face

עוד כתבה מבית היוצר של יעל רגב שדיברה אל לבי -http://www.xnet.co.il/fashion/articles/0,14539,L-3088371,00.html, הפעם על הופעה חיצונית דיכוטומית.
אני יודעת שיעל כותבת שנויה במחלוקת, עם גישה שלא אחת מעוררת זעם (לעתים גם מוצדק), אבל יש לה הרבה רעיונות נהדרים. על העניין הזה, מראה שנע בין כוסיות-על לבין שלוכיות לא מגניבה, חשבתי לא מעט בעצמי.
גם לי יש ימים שבהם אני מרגישה שכל אחד ברחוב צריך ואמור לסובב את ראשו אחרי (ואם יורשה לי לא להצטנע, יש לכך אחיזה במציאות). יש גם ימים שאני מרגישה בהם אפורת פנים, זעופה ומרושלת - ברגעים כאלה אני בטוחה שאם אתקל באוטובוס באיזה בחור שבהה בי ביום מוצלח, אין שום סיכוי שיזהה אותי. גרוע מזה, הסיכוי שבכלל ייתן את דעתו עלי הוא קלוש.
יש לי כמה הסברים לתופעה הזו, מעבר להיגיון הפשוט של "יום עסל יום בסל". אני מניחה שזה קשור באישיות עם נטייה קלילה למאניה-דיפרסיה. לא במובן פתולוגי, חלילה, יותר כמו גרף סינוסי שעל עליותיו ומורדותיו נעים מצב הרוח, החשק להשקיע בעצמי והמוטיבציה לצאת החוצה ולתת שואו.
אישיות כזו, לפחות במקרה שלי (כנראה שאני לא היחידה), נשענת לא מעט על חיזוקים חיצוניים. תגובות שליליות ביום רע וחיוביות ביום נפלא רק מעצימות את המגמה הקיימת של גרף הסינוס באותו יום.

מתוך האתר הסופר מנחם הזה: http://seehere.blogspot.com/2006/08/celebrities-without-makeup.html

5 תגובות:

Peacha אמר/ה...

טוב לכולנו יש ימים גרועים (אם זה מחזור או שקמים מוקדם ונראים מעוכים)
אבל אני אוהבת שתמיד לוקחים את התמונה הכי גרועה של המפורסם...
יעל בר זוהר נראית טבעית לחלוטין (אולי אימהית?)

marjorie morningstar אמר/ה...

יעל בר זוהר לא נראית רע ביום יום בכלל. היא אולי לא מתלבשת טוב, אבל פרסום לא בהכרח מביא עמו חוש טעם משובח.

sefi אמר/ה...

הי, אני חייבת לציין שהאתר שצירפת מאוד אכזרי היות ומדובר בנשים שמעל גיל 30. מה לעשות שזה לא כמו לקום בבוקר כשאת בת 16 כולך רעננה.
ולגבי הכתבה של יעל, אני די מסכימה. יעל בר זוהר אולי לא ניראת רע כשהיא הולכת ברחוב אבל היא ניראת מוזנחת. אני ראיתי אותה ברחוב ואני יודעת. וההבדל הזה בין ההופעות באירועים ובטלויזיה ובין המציאות הוא די קיצוני. לא ממש אכפת לי מזה, אבל אני יודעת שאני לא אצא מוזנחת מהבית וזה שאנשים מסתובבים מוזמנחים בחוץ זה דוחה, בין אם את יעל בר זוהר או כל אישה אנונימית.

Mirelle אמר/ה...

מה שאותי עצבן במיוחד הוא, שנעשה שימוש בתמונות של יעל בר זהר בהריון. התמונה שם שהיא הולכת עם בקבוק מים, טוניקה משובצת ענקית, ג'ינס ומגפיים אז היא בהריון שם וזו תמונה שבאה להראות כמה גרוע היא נראת ביומיום. בעיני זה על גבול הדוחה לשים תמונה כזאת תחת כותרת כזאת.

marjorie morningstar אמר/ה...

בריטני חוגגת שלושים רק השנה אם אני לא טועה, גם ניקול ריצ'י עוד לא הגיעה לגיל לדעתי. אבל כן, רובן אכן מבוגרות יותר.
האמת, לדעתי יב"ז נראית נהדר בתמונה עם המשבצות והמגפיים. בכלל - לדוגמאות פחות התחברתי, בעיקר השלכתי אל תחושות שאני חווה באופן אישי לא פעם.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...