חפש בבלוג זה

יום שלישי, 15 בנובמבר 2011

הדבר הנכון

לעבוד משש בבוקר זה לפעמים לא כל כך נורא. השעות עוברות מהר, אדרבה ואדרבה כשהולכים הביתה בשתיים. נראה לי שגם מצאתי את הפסקול הנכון להתנייד בו לכיוון העבודה, טרנספורמר של לו ריד גורם לי להרגיש סופר-קול ואורבנית להדהים כשאני נוסעת באוטובוס המג'ויף לפני שהשמש עלתה (והוא מג'ויף! נזכרתי הבוקר כמה הם מגעילים כשרטוב בפנים מהגשם). הוא קשוח מצד אחד, אבל לא נותן בראש מאידך ומאפשר לי להתעורר לאיטי.


פעם חשבתי שלו ריד משעמם, היום אני יכולה להבין מה דייויד בואי מצא בו. הוא טעם נרכש, ממש כמו קפה (או וויסקי?)
אוף, למה שוב היוטיובים גולשים לי לשוליים?
---------------------------------------------
עוד קצת טיפטיפה על העבודה, ליתר דיוק - על הסובב אותה. היום גיליתי באופן משמח במיוחד שהסופרפארם הצמוד לעבודה מצטיין במיוחד במדף הלקים שלו. מצטיין זה לא מילה, האמת. צבעים ששמעתי עליהם רק בבלוגים והכל בזיל הזול (כלומר 20 שקלים). נראה לי שהוא בלע את המדפים העלובים שראיתי בסניפים אחרים.

אז קניתי. שלושה לקים של אורלי שנסכו בי תחושה שעשיתי את הדבר הנכון - בתקופה האחרונה הרגשתי קצת אובר-מחושבת (יותר מדי כתבות על occupy wallstreet הותירו בי את חותמן) והיה בי צורך לעשות קנייה שטותית. מפגר מצדי להקדיש כאלה מחשבות לסוגיות צרכנות-רדודה שכאלה, אני מרגישה קצת קורבן של השיטה (כלומר, של מערכת ציבור משומנת וחובקת עולם שמנסה להחדיר לי מסר אנטי-אלדוס-האקסלי על כוחן המרפא של קניות).

בקיצור, מה קניתי? פגוש אותי תחת הדבקון
http://miranniesnails.blogspot.com/2010/11/orly-meet-me-under-mistletoe.html

ויסטריה פרועה
http://beautyjudy.wordpress.com/2010/01/12/orly-bloom/

ומשי ספירים
http://pointlesscafe.blogspot.com/2011/11/orly-sapphire-silk-swatches-and-review.html

כמובן שהתמונות אינן שלי, כדי לכפר על הגניבה המתועבת הוספתי לינקים לשמחת הכל.

12 תגובות:

danra אמר/ה...

שיר סופני, ממש בא טוב עכשיו!
תתחדשי, אחלה לקים קנית.
לא להאמין שאנחנו מתלהבות כשיש מבחר נורמלי, זה רק מראה כמה המצב בפארמים דפוק...

marjorie morningstar אמר/ה...

שם היה מבחר באמת מטורף ומלהיב. משהו כמו חמישה מדפים גדולים מאוד ועולים על גדותיהם מרוב מבחר.

danra אמר/ה...

חמישה מדפים של אורלי?...
אני לא מליחה אפילולדמיין את זה...
איזה סניף זה? בת"א?

marjorie morningstar אמר/ה...

חמישה מדפים בכלל. אחד של אורלי, אבל מפוצץ באמת.

VanityGirl אמר/ה...

תתחדשי! קניה של שלושה לקים בביקור סופרפארם אחד היא מה שנקרא לקלקנות מתקדמת.

EFRAT ITAH אמר/ה...

בשביל לסיים ב 2 אני חושבת (לא בטוחה) שגם אני הייתי מוכנה להתחיל את העבודה ב 6 השאלה היא אם בעבודה שלי היו מוכנים LOL
שיר נפלא לפתוח בו את היום, היום לא היה גשם איזה כיףףףףףףףףףףףףף

חשבתי שסושי זה טעם נרכש. אצלי הילדים ינקו קפאין, התחילו בקוקה קולה והמשיכו טבעי לקפה.

יש לי הרגשה שכאשר רוצות להתפנק אך להיות מחושבות בכל זאת, באופן טבעי לק הוא הקניה האולטימטיבית. מפנק, משמח, מאוד מטפח ובולט ולא יקר (לא דיברנו על שאנל או דיור)

הלקים של אורלי מצויינים ובמחיר 20 ש"ח קניה שווה בהחלט עם תמורה מלאה.

את הדביק יש בבית ליורשת, אהבתי אותו מאוד אך טרם ענדתי אותו - יש לי משהו מסויג בול ירוק, לאט לאט עובר לי.

הויסטריה נראית מאוד יפה, הגוון לא יותר כהה על הציפרניים?

משי, כמה חיפשתיו לפני שנה והתפשרתי על חברות עממיות שהפתיעו בגוון המהמם אך לא בפורמולה. מקסים לביש ומעורר תגובות.

מה אומר לך, כולנו קורבנות של השיטה, אבל נהנות קצת על הדרך, מה רע?

sefi אמר/ה...

לא מצליחה להבין איך מתחילים לעבוד בשש בבוקר, אבל החזרה בשתיים באמת נשמעת שווה :)
לגבי הלקים, זה תמיד הפריט שהכי לא צריך להרגיש רע אם קונים. דווקא זה עשה לי חשק ללק אפור ככה עם גוון ירוק...
כי החורף פה כבר.

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

ידעתי ששווה לקרוא אותך על הבוקר, באת לי בטוב עם השיר הזה.
אם כבר התחלת לחבב את לו ריד תנסי את המאמאס והפאפאס.
אני אישית התאהבתי בו ביום שראיתי את טריינספוטינג. ואם כבר טריינספוטינג, עם זה אני מתעוררת כל בוקר http://www.youtube.com/watch?v=TlLWFa1b1Bc

marjorie morningstar אמר/ה...

המאמאס אנד פאפאס? של קליפורניה החולמת? איך הם קשורים ללו ריד - או לטריינספוטינג?

בורן סליפי מעולה, כמו כל הפסקול של הסרט. בפעם הראשונה שראיתי אותו (גיל 13 או משהו) הייתי המומה מדי, אבל מאז אני מתענגת על כל שיר ושיר.

דולורס והענבים אמר/ה...

לחזור בשתיים זו שחיתות!!! אני תמיד אומרת שאין לי בעייה להתחיל לעבוד בארבע בבוקר ולסיים בשתיים עשרה.. לפני שילדתי, נהגתי להפציע בעבודה בסביבות רבע לשש (ובכל זאת, הייתה תמיד מישהי שהקדימה אותי), ותמיד תכננתי ללכת מוקדם, אבל זה לא יצא כי הפכתי לרודפת בצע טוחנת שעות נוספות. כשמסיימים מוקדם תמיד יש תחושה שיש חיים מעבר לעבודה. לגבי הלקים, לפני כחודשיים חטפתי שגעת לקים ובמסגרתה רכשתי משהו כמו חמישים לקים בפרק זמן של כשבועיים (יש לי עשר ואריאציות על אותו אדום, למשל), ולאחריה, נגמלתי לתקופה מסויימת. היום מישהי הופיעה עם לק בצבע מקסים שנקרא מייק אפ ואני זוממת עליו!

Michal (Skeletons Out of Closet) אמר/ה...

המאמאס והפאפאס לא קשורים לטריינספוטינג, אבל הם כל כך מתחברים לי ללו ריד בסגנון. לא יודעת, אולי זו רק אני. אני רק זוכרת שכשחרשתי את המוזיקה מהסגנון הם היו שניהם ביחד בפלייליסט

ראיתי את טריינספוטינג לפני כמה שבועות, גם בפעם השלישית הגאג ריפלקס שלי עבד כמו שצריך :S הסצינה עם השירותים... אוף.

marjorie morningstar אמר/ה...

אם אהבת את טריינספוטינג אני ממליצה בחום על וולווט גולדמיין. זה כאילו הגלגול המתקדם יותר של יואן מקגרגור וחוץ מזה - סרט פשוט מעולה.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...