חפש בבלוג זה

יום ראשון, 15 בינואר 2012

flashback

הבוקר הלכתי לחדר כושר, אחרי שבועיים(!) של היעדרות מפאת היותי חולה ומסכנה. הרגשתי בריאה מתמיד, שמעתי את appetite for destruction, פידלתי במרץ על האליפטיק והרגשתי שעשיתי משהו טוב עבור עצמי.

כדי להוסיף לחוויית החזרה החיובית, אחת הטלוויזיות הייתה פתוחה על VH1 ושידרה את התכנית הסופר-כיפית cover power. גרסאות כיסוי הן כמו קריאת בלוגים - זה כיף, למרות שאת יודעת שזו לא סוגה עילית. לא משנה, לחדר כושר זה מצוין.

בקיצור, כש-apettite סיים, חיברתי את האזניות לטלוויזיה ונהניתי מ-gimme gimme של אבבא ואחריו כמובן hung up של מדונה שמסמפל אותו. פתאום, בלי להתכוון, חזרתי ארבע שנים אחורה (בערך):

כשהייתי בסוף התיכון נדרשתי - כמו כולם - לגשת לבגרות בספורט. זה ממש לא היה הצד החזק שלי אבל ידעתי שאצליח להציל את עצמי בעזרת תרגיל הקרקע+מכשירים. בזה תמיד הייתי טובה. אז בחרתי שיר - את gimme gimme מיודענו - חיברתי לו רצף של שלל גלגלונים ושפגטים ויצאתי לדרך. התלבושת שתכננתי להופיע בה בפני ה"שופטים" (חבורת מורות לספורט משועממות) הייתה ממש דומה לשל מדונה בקליפ: בגד גוף, טופ וחותלות עבות. איכשהו, כל זה בכלל לא היה בהשראת hung up. השיר אמנם יצא כשנה בערך לפני שניגשתי לבגרות, אבל באותה תקופה בחיי מדונה הייתה רחוקה ממני כרחוק מזרח ממערב (היינו קרובות במיוחד כשהייתי בכתה ז', מאז זה כבר לא אותו הדבר....)


עשיתי חזרות על התרגיל כמעט כל יום, קירות אולם הספורט הדהדו מהסינתי' של אבבא ואני הרגשתי מגניבה כמעט כמו ג'ניפר בילס בסרט ההוא. בסוף - יומיים לפני הבגרות - החלפתי את השיר. היה לי מהר מדי, או משהו. אני מתביישת להגיד את מה שמתי במקום. to the moon and back של savage garden. חתיכת טראש שלא הצליחה לעמוד במבחן הזמן ודליתי אותה מתהום הנשייה של הניינטיז.


אם הייתי נשארת עם אבבא, בטח הייתי מקבלת מאה.
----------------------------------
בחדכ עלו לי גם כלמיני רעיונות מעניינים לתחפושות לפורים (זה עוד איזה חודש, לא?) - עדיין לא הבנתי אם מתחפשים אצלי בעבודה או לא, אבל אולי אוזמן למסיבה ובכל מקרה בא לי על איזו תחפושת. הרעיונות עד כה:
קייט מידלטון - שמלה כחולה כבר יש לי, צריך רק איזה קישוט שיער ביזארי ואיפור עיניים גרוע.
אקסל רוז - יש לי את הפאה המושלמת. בכלל, זו תחפושת מגה-קלה להכנה.
אליס קופר - אני צריכה לקנות פאה :( חוצמזה, זו תחפושת קלה אפילו יותר.

**החסרון של השתיים האחרונות- צריך ללכת עם טייץ.

2 תגובות:

Tal אמר/ה...

יש לי סטיה קשה עם אבבא. אני מתה עליהם. ממש. גם אני לא הלכתי כבר שבועיים לחד"כ. איזו בושה. היום החלטתי שאנסה לקום מוקדם בבוקר כדי להתאמן לפני העבודה. נראה אם זה יעמוד במבחן המציאות.
ו"עד לירח וחזרה" - איזו נוסטלגיה צ'יזית של ערבי תיכון!! יצאתי עם איזה בחור שהיה מאוהב בשיר הזה. מיותר לציין שזה לא נמשך יותר מידי. גם גיליתי באיחור אופנתי של 3 שנים שאהוב הנצחי מאוד אוהב את השיר ויודע כל מילותיו בע"פ. אבל זה כבר היה מאוחר מידי ולא הייתה דרך חזרה...

standing ovation אמר/ה...

אני קצת מתביישת להודות אבל יש לי עדיין את הדיסק של סבאג' גארדן, כ"כ אהבתי את השיר הזה, היום אני לא מסוגלת לשמוע אותו. תחפושת קייט מידלטון נשמע מהמם! אל תשכחי טבעת עם אבן כחולה (או יהלום - תלוי מה יותר זמין :)

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...