חפש בבלוג זה

יום חמישי, 7 ביוני 2012

הכללים

מכירים את "הכללים" (או "החוקים".. לא באמת העמקתי בזה) הדושבאגיים של בלייזר? אז היום בשיעור אירובי חשבתי על סט כללים שכזה לחדר כושר:

- בשיעורי בוקר, אחוז ניכר מבאי השיעור יהיו נשים. עם זאת, תמיד יהיה גבר אחד, מבוגר (בעשור החמישי לחייו, AKA פנסיונר) ולבוש ב"מכנסי מהירים" שחושפים יותר מדי מרגליו הלבנבנות והשעירות.

למקרה שתהיתם - אלה מכנסי מהירים. עכשיו תוסיפו לו 30 שנה ו-30 טון שערות ברגליים

- נשמע כמו אגדה אורבנית, אבל בשיעורי יוגה\פילאטיס אחוז הכוסיות האורבניות יעלה על 60% מבאי השיעור. הן ילבשו בגדי ספורט מעוצבים ומגניבים לעילא, בגווני אפור מתוחכמים, עם טופים בעלי איקס בגב.

- בשאר השיעורים, רוב המתעמלות ילבשו טייצים שחורים באורך שבע שמיניות (גם אני הייתי אחת מההמון הזה היום, לזוועתי).

- מדריכות צעירות ותוססות לא יתנו לכן מנוחה, הסיכוי לנשום בשיעורים שלהן יהיה קלוש עד אפסי - יש את המגדילות לעשות, שגם יעבדו עליכם ואחרי שהסתיימה הספירה לשמונה, יוסיפו עוד סט :-|

- מדריכות מבוגרות ומשועממות לא יעשו כמעט אף תרגיל בעצמן ויגרמו לכם להרגיש פראיירים. (הכי גרועה שהייתה לי - מדריכת ספינינג שבמהלך כל השיעור קפצה לה על כדור כושר. זה היה תמוה כמו פרק של ברני ומעצבן כמו פרסומות ביוטיוב).

- בסוף השיעור המדריכה תפתח את הידיים למעלה, תסגור אותן ותודה לכם במין נמסטה שכזה (גם אם זה היה שיעור מדרגה במתנ"ס). את ה"שלום ויום נפלא" היא תגיד בקול כל-כך הוליסטי, כאילו לפני חמש דקות היא לא התנהגה כמו מד"סניקית בעלת אובר-מוטיבציה.

ככה גם עושים בבה"ד 12



4 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

מצחיק שכתבת את הפוסט הזה עכשיו, אני בדיוק באמצע ההתעמלות האהובה עליי- צפייה מרתונית בדר הו, אני בתחתוני סבתא וטי שירט מהוהה..

IsraelMakeup אמר/ה...

ובגין כל הסיבות שציינת לעיל אני לא פוקדת את חדר כושר P-:
אני מעדיפה הרבה יותר חוגי ספורט במתנה"ס השכונתי. כשמם כן הם - שכונה, אבל זה כיף!

אנונימי אמר/ה...

היי,
פנסיונר בעשור החמישי לחייו הוא בדרך כלל איש-קבע לשעבר עם פנסיה צבאית. העשור החמישי מתחיל בדיוק למחרת יומולדת 40.
(-:

marjorie morningstar אמר/ה...

נכון, נכון, נכון. דיסקסתי במחשבותיי את עניין העשורים תוך כדי כתיבה ובסוף פישלתי בכל זאת.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...