חפש בבלוג זה

יום חמישי, 21 ביוני 2012

חתונה אחת מאחוריי

השנייה תתחיל בעוד כמה שעות, וכל מה שבא לי זה להתייצב אליה במכנסיים הממורטטים ומגדילי התחת (אם כי הנוחים להפליא) וחולצת הפסים האוורירית שאני לובשת עכשיו.

האמת שכמו גרידית אמיתית, שוטטתי באתר של קסטרו ומצאתי כמה שמלות שלא הייתי מתנגדת ללבוש הערב:
(למה קסטרו? אני קורבן אמיתי. ראיתי בחנות הקרובה לביתי שהם בסייל)

1.
אפקט המותניים המפורסם הגיע גם אליהם
2.
אני מתה על חגורות יפניות בסגנון. יש גם במין צבע שנהבי כזה, אבל הכלה תצא מדעתה
3.
יש מצב שהיא פייל מוחלט, אבל היא נראית מעניינת
א ב ל
אני חוששת שהקסטרואיות הן סינתטיות למדי.

ו ג ם
יש לי שמלות בארון שאני צריכה לנצל

ו א פ י ל ו
הגיעה לי בדואר שמלה שהזמנתי ב-ASOS, אז מספיק עם התאוותנות שאינה יודעת שובע.

------------------------

עדכון מאוחר:
אספתי את שמלת ה-ASOS מהדואר. היא מקסימה וממש נעימה. הפלוס הכי גדול - יש עליה ציורים של פלמינגואים. המינוסים - קצת גדולה עליי ועלולה להיראות פיג'מתית. כבר בדקתי, ובשילוב החגורה הנכונה והנעליים הנכונות המינוסים די מתגמדים. רק חבל שאני לא יכולה ללבוש אותה לחתונה. היא ממש לא תתאים.

הלכתי גם למדוד את השמלות בקסטרו, סתם בשביל הכיף. את השלישית בכלל לא מצאתי בסניף שקרוב אליי, הראשונה הייתה מאוד מאכזבת - מבד טריקו מעפן כזה שנצמד לבטן (ובאלוהיי, אין לי הרבה בטן). השנייה הייתה מקסימה. באמת. לצערי מצאתי אותה רק במידה גדולה מדי, אחרת הייתי שוקלת ברצינות לקנות.

3 תגובות:

BeautyBitch אמר/ה...

השמלה השנייה מקסימה בעיניי, אבל היא מחשידה כמשמינה, איאלץ לבדוק את העניין מקרוב.

מה לבשת בסוף?

marjorie morningstar אמר/ה...

לא משמינה כלל. ולי יש עין שפקוחה תמיד במטרה לאתר משמנים סוררים.

בסוף לבשתי את האופציה הכי פחות מוצלחת שניתן להעלות על הדעת (שום דבר ממה שציינתי פה). הייתי צריכה ללבוש את הפלמינגואים ולצאת הבחורה המגניבה בעיר. 

Louisette אמר/ה...

Lovely,greeting from belgium

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...