חפש בבלוג זה

יום חמישי, 24 ביולי 2014

whiter shade of nails

איך יודעים שתכף נגמרת תקופת המבחנים?
מסתכלים סביב-סביב ורואים שיש לי קצת ציפורניים. 
אני יודעת שזה אבסורד שלא היה כדוגמתו, יום אחד להפציע בפוסט שכולו מחשבות נוגות ולא-נעים-לי-לכתוב וביום שלמחרת להעלות תמונה של ציפורניים משוחות בלק, אבל בפעם האחרונה שדרשו ממני דין וחשבון על מעשי, אני חושבת שהתפטרתי. 


כשהייתי קטנה, לפני מיליון שנה, קראתי (בטח באיזו כתבה של ליסה פרץ) שלק לבן זה ה-דבר ושכל הבחורות המגניבות הולכות עם זה. לדעתי הדוגמה המרכזית באייטם הייתה גוון סטפאני (שאם אני מהמרת נכון, הייתה אז בתקופה של Let me blow ya mind). אז מיהרתי לסופר-פארם, קניתי לק וניסיתי לגרום לטרנד לעבוד עליי. ובכן, זה לא עבד. למעשה, אני חושבת שמאז ועד היום לא התקרבתי ללק לבן. תראו מה למידה עצלה למבחנים יכולה לעשות לעקרונות שלי. 

4 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

לק לבן זה טריקי, הוא נורא עושה חשק ואז כששמים אותו קשה להתרגל אליו. לי יש פתרון בגוון כמעט לבן, זה לק של אסי שיצא לפני כמה עונות שיש לו גוון טיפה טיפה ורוד אבל המראה הכללי שלו הוא לבן-אבל-לא :) אה ונכון שהוא עושה מראה שזוף אפילו ליד הכי לבנה שיש?

marjorie morningstar אמר/ה...

לגמרי משזף. ואני באמת הכי לבנה שיש. אגב, זה לק של אחותי. הפסקתי לקנות לקים מאז שהתחלתי ללמוד ומצאתי את עצמי כוססת ציפורניים בקומפולסיביות בכל פעם שניצבה מולי מטלה קשה באמת.

yaelkei אמר/ה...

בחירת כותרת מעולה. כשאני מנסה למרוח לק לבן זה נראה כאילו משחתי את האצבעות בטיפקס.

marjorie morningstar אמר/ה...

תודה :) גם אצלי זה נראה די טיפקסי לדעתי. בכל מקרה, נוירוטיות המבחנים שלי גרמה לו להתקלף אחרי פחות מ-24 שעות.

עיצוב Picture Window. מופעל על ידי Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...